girl lose your blues, just laugh at life, then seize the day!

2010-04-14 @ 20:16:15

denna låten har gjort min dag, totally.
gick upp vid 11, åt lunch och cyklade till skolan med seize the day på repeat med solsken i ansiktet och så grymt!

seize the day!
ehm jiah mitt huvud ser oproportionerligt stort ut men helloh ni överlever :)
tröja från t-shirtstore och shorts från hm förra sommaren :]

hmm en annan sak som dock inte bidrog till min underbara dag var att sd (sverigedemokraterna) kom till spyken idag, de skulle vara där mellan 11-ca 14. de hann vara där i en halvtimme innan de blev utkörda för att skolan inte kunde ansvara för säkerheten. jag var ju inte där eftersom vi började 12.20, men tydligen hade en hel del människor, majoriteten vänsterfolk, ställt sig ivägen för SDs bokbord med argumenten "nä de ska inte få någon uppmärksamhet för det är så de växer, folk borde inte debattera med dem för deras enda argument är att få ut invandrarna". och nej, jag är verkligen inte för SD, men dumt gjort av de som hindrade debatter och diskussioner. okej att de har dåliga argument men vi har åsiktsfrihet och partipolitisk frihet (heter det så? något sånt..) så varför inte diskutera med dem istället för att bara blocka. det är ju det media har gjort i ca 10 år nu, och det är ju väldigt obvious att de har vuxit trots att media undvikit dem. men men, what to do lixx?

på idrotten idag så bara spelade vi basket fyra pers, två i varje lag för vi ville inte spela brännboll, haha. fett kul men man måste springa grymt mycket när man bara är två i ett lag! saknar att träna basket lite, saknar känslan man fick efter en träning att vara helt exhausted.

mycket text det blev idag, men kände för att uttrycka mig :) nu ska jag kolla på anna anka söker assistent (i brist på bättre saker för mig) och senare grey's anatomy <33

Though life is ruff and the road is tuff
You can seize the day
You´re single now well then so am I
So let´s seize the day
Girl lose your blues and just laugh at life
And then seize the day
Cause you only live once

Kommentarer
Postat av: emmi

haha älskr din tröja!! =))

2010-04-14 @ 22:33:05
URL: http://twixipixi.blogg.se/
Postat av: Daniel

åh hoffmaestro!

2010-04-15 @ 02:23:40
URL: http://gryningsrop.blogspot.com
Postat av: Rebecka

tack, du var också söt ^^

jag vet inte, funderar på det dudå ? :)

2010-04-15 @ 10:23:19
URL: http://shinohara.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Söt & annorlunda tischa!

2010-04-15 @ 18:13:56
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback