rabbit heart.

2010-04-13 @ 21:18:44
idag är en väldigt mysig dag. spelade historia-luffarschack på historian och chillade mest, efter skolan stack jag till stallet med chloe, en utbytesstudent från usa som ska vara i sverige i ett år och kollade på lektionen. just nu spanar jag snygga kläder på monki's hemsida, tänkte sätta ihop en liten "vill ha"-bild ^^

and you know what's awesome? jag börjar skolan 12.20 imorrn! bara samhäll och idrott, jag älskar spyken. nomnomnom. behöver inte gå upp förräns 11.20.

tills jag uppdaterar får ni kolla på världens roligaste shane dawson, jag älskar verkligen honom. det enda negativa är att jag börjar sjunga denna texten istället för orginalet numera, haha :)

Kommentarer
Postat av: sonia tibblin [foto och illustrationer]

<3333333333333333

2010-04-14 @ 14:07:54
URL: http://soniasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback