these colours don't run.

2010-01-25 @ 23:01:04

Iron Maiden – These Colours Don't Run är bra :) Och oj vad jag känner att jag har uppdaterat dåligt! Jag ska börja med att langa riktiga poser-bilder på mig, och någon på mig och Sonia, som vi tog med Sonias fjärrutlösare (♥ på den). Och ja, det blir klickbara miniatyrer, för bilderna blir så himla små annars, och det är synd!
Poser, japp japp. Awesome :) :) Gillar't :)

Dessa tog vi i fredags, i lördags var jag, Malin, Adina och Sanne hos Ruben och vi åt semlor, chips, invigde min chokladfontän och vi bara chillade mest, mycket trevligt! :) Här kommer lite fler bilder som ni får klicka på.

Gott. Jag bakade ju också lite kakor innan kvällen, havrekakor med chokladbitar i, goda blev dom!

Semla :) Massa frukt och marshmallows :) Chokladfontänen! Mys :)
1. Sannes perfekta (den enda som blev så fin) semla och i bakgrunden kan ni kanske se lite av Sannes ritskills! Jag är avundsjuk :(
2. Frukt- och marshmallows-fatet, stylat av Malin :)
3. Kanske inte världens finaste bild, men det är chokladfontänen in action! :D
4. Gillar bilden somehow, tycker att den fångade mysigheten på något sett :) På bilden är det iallafall Sanne som visar ritskillsen!

På söndagen så var jag med Joanna, allmänt chill och ja, det har vart en sjukt nice helg helt enkelt! Bara umgåtts med fina människor som fått mig att må bra och ja, det är så det ska vara :)

Idag hade vi tre lektioner (jag älskar vårt schema för period 2...), och slutade 12.05, sen åkte jag, Malin, Adina och Sanne hem till Sanne där vi såg Coraline och åt pannkakor, gott :) Väl hemma myste jag och Sonia framför Johan Glans och Guldbaggegalan och åt chokladdoppad frukt medan pappa såg Depeche Mode och mamma är i Florida med 29 grader varmt, gissa om jag är avundsjuk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback