all that you need's a little r.o.c.k.

2010-03-23 @ 21:56:23
theee simpsooons!
japp japp, så långt har jag kommit nu ^^
lyssnar fortfarande på CRAZY LIXX – New Religion och jag älskar känslan av en ny skiva.

nu när jag ändå är pågång och musiktipsar kan jag berätta att jag har bestämt mig för att gå och se Kill Hannah den 29de april med sanne & sara i köpenhamn, den 30de blir det Crashdiet för andra gången i helsingborg, och i sommar ska jag till peace & love (där dessa artister spelar) och till Sonisphere :D ska försöka slänga ihop en playlist med sonisphere-artisterna :D

Vet inte redigt vad jag ska göra nu, är lite trött på att pussla men det känns jättetidigt att gå och lägga mig eftersom jag är ledig imorrn >.< puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback