Kattungar

2010-03-13 @ 15:57:58

Okeej nu tänker ni säkert "OMG! det är ingen låttitel som rubrik!" eller inte.. Men iallafall, jag tänkte faktiskt skriva rubriker som har med inlägget att göra, haha. Fast när jag har brist på fantasi lär låttitlarna komma tillbaka :>
Som jag skrev igår var jag hos Sanne på kvällen, och hennes kattungar är nog det gulligaste jag har sett, no kidding! Fotade som en galning så därför kommer det upp någon bild nu, enjoy!
cuuutieeeh
Samarin, Igor och Albert, ca sex veckor gamla
awww
Catfight mellan syskonen
Var mest det jag ville visa, funderar på att börja övertala mamma om en liten kattunge ^^ Fast vet inte riktigt, jag är ju lite allergisk och mamma skulle få panik om de tog in en mus, men så gulligt det vore...

Känner mig lite halvkrasslig så stannade hemma från stallet, men imorrn ska jag dit :) Så idag har jag bara lagt pussel, simpsons med 1000 bitar, det är skitsvårt. Består liksom av massa små bilder som formar den stora bilden, typ mosaik, men jag ska klara det.

Posshaiii!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

awh så söta!!! :D

2010-03-24 @ 12:13:35
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback