running up that hill.

2010-03-11 @ 23:19:41

Cha cha bloggeeeen!
Har varit liiite för mycket plugg på senaste, men nu kommer en liten update för jag har baaakat :D
Massa muffins :D
Det är egentligen bara två satser chokladmuffins, den ena med vita och mörka chokladbitar i och den andra med bara mörka, men det är ändå två olika recept :P Den ena har olja istället för smör, den andra crème fraiche istället för mjölk och lite sånt. Dessutom så var de kanske inne liiite för länge och blev lite torra, men med chokladsås och hallon till så gjorde det ingenting :) Sammanlagt blev det nog... lite mer än 25 st och 13 av dem gick dirr till pappas jobb! Nu är här alltså 9 kvar som jag tror kommer ätas upp av mina kompisar imorrnkväll... Och ja bilden blev lite knas för fokusen ligger på de bakre muffinsen men ja :)

Imorrn är det FN-rollspel som gäller, har fixat en sjukt satsig outfit och jag är fit for fight som mexikan! Ska ta med den lilla kameran dit så att jag kan försöka fota alla som finklädda och sen langa någon bild här på bloggen :)

Hmm ja jag har också bokat biljett med festivalbussen till Peace & Love i sommar, ska bli grymt med helt otroligt många bra band :D Men nu ska jag nog krypa till sängs och fortsätta läsa män som hatar kvinnor, godnatt :*


Kommentarer
Postat av: emmi

dom ser ju goda ut :) jag bakar faktiskt cupcakes just nu! ska bli gott ikväll, pussen!

2010-03-19 @ 13:10:11
URL: http://twixipixi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback