Sommar!?!?!?

2010-03-18 @ 22:24:22
AAAAH det känns som sommar nu :D igår blev jag bländad när jag cyklade till skolan och idag var det över TIO grader varmt! helt galet. har haft massa plugg på senaste, franskprov idag som nog gick lite sisådär.
outfit!<- så såg jag ut igår, mammas gamla kjol som mormor har sytt om ^^
imorrn efter skolan ska jag baka jättemycket! en lemon curd-paj med hallonmaräng, havrekakor med choklad och brownies ^^ sen färga håret, kolla hipphipp! och kränga kakor med mina homies på kvällen :D sen i helgen.. får vi se vad som händer!

peace!

Kommentarer
Postat av: steph

i stockholm spelar dem , på debaser medis : )

2010-03-19 @ 20:35:39
URL: http://pulsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback