the best day ever :D

2010-03-25 @ 20:37:26
vår i lundagård!
har knappt hunnit ta några vårbilder, så därför langar jag en som är två år gammal.
idag har varit en helt underbar dag! över 10 plusgrader, skola mellan 9.40 och 11.20, mvg på franskaprovet, glasskulturen-glass på stortorget i solen, långritt inkluderande massa galopp och skratt med hedvig i 1,5 h och när jag kom hem fick jag reda på att sara och sanne fixat biljetter till kill hannah den 29de + LOV i övermorrn! :D det är underbart och imorrn ska jag ha på mig mina nya kläder woaaah :D

nu ska jag plugga samhäll och sen fortsätta skriva på svenskanovellen :) PUSS!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vacker bild!

2010-03-26 @ 10:14:19
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback