vår!

2010-03-14 @ 18:43:28
det har varit vår idag! :D
blev väckt kvart i tio av världens bästa syster som hade bakat scones, och som jag åt... gott!
gottt!
sen stack jag till stallet, jättehärligt att rida i vårvädret, red i typ en och en halv timme, utan handskar! vårtecken!
här är förresten miniatyr-bilder (klicka för förstoring) på pusslet jag håller på med:
puzzle<- så mycket är gjort & close up->klurigt!

nu ska jag äta mat och sen plugga historia och franska, mycket plugg i veckan >.< peace!

Kommentarer
Postat av: fifi

Jag blev bjuden på blåbärsscones idag, det var ritkigt smarrigt!



Det var ett ganska stort FN-rollspel jag var på med flera hundra deltagare från hela landet.

2010-03-14 @ 20:59:01
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback