blindness.

2010-05-02 @ 22:02:45
Uh, är sjuk idag med så när resten av familjen var på Louisiana i Köpenhamn låg jag här och snörvlade med huvudvärk. Till råga på allt har min tå som jag slog i Sonias tröskel för en vecka sedan nu blivit inflammerad och svullen, kan knappt stödja på den och när jag vaknade vätskade den och jag kände puls i den. Inte najs! Fett dålig uppdatering har det vatt eftersom mitt Internet har varit dött i ca ett dygn, så jag lekte lite slarvigt i PS igårkväll;
photoshop airbrush Lekte lite med airbrushes på en gammal bild och ja jag slant en gång men pallade inte göra om det. Saknar den längden på håret, och lite hårfärgen med, det var ju så färgglatt.

Haha, detta sades nyss om Lady Gaga på TV4 - "Hon ser alltid ut som att hon är påväg till en nattklubb i ett annat solsystem", så jävla rätt. Nu ska jag nog sova eftersom jag har tandläkartid 7.45 imorrn, puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Väldigt sann kommentar om Lady Gaga!

5 DAGAR KVAR :D !

2010-05-02 @ 23:50:45
URL: http://pehrsonligt.blogspot.com
Postat av: OLIVIA ♥

Låter bra det ;)

2010-05-03 @ 16:48:03
URL: http://oliviamjau.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Yeah, jag gillar det nya objektivet riktigt mycket! =) det låter minsann som du hade en fin valborg. Kram!

2010-05-03 @ 19:52:26
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se
Postat av: Elin jue :D

Vi ska till Louisiana den 19 med klassen :P

2010-05-04 @ 12:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback