dandelions!

2010-05-24 @ 19:10:25
Det är helt otroligt så mycket maskrosor det finns i hagarna, ser ut som ett gult hav!
i hagarna
Min tröja som jag köpte under karnevalen :>
karnevaaaal
Tror banne mig att jag ska skriva på min engelskauppsats -> ett brev där man låtsas att man är i London under Shakespeare's tid och nyss har sett en pjäs på the Globe. Eh och just det, jag hade muntliga nationella i franska idag... saker har ju gått bättre. Sen tog jag nytt passfoto hos polisen, man har ju varit snyggare. Poss haaaaj!

Kommentarer
Postat av: sonia tibblin [foto och illustrationer]

DU LA UPP FEL PÅ TRÖJAN :(

2010-05-24 @ 19:19:57
URL: http://soniasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback