little monster.

2010-05-08 @ 16:28:54
Systrarna Tibblin, peppade till tusen! :D
gaga!
Underbara GaGa, tror att hon sjunger So Happy I Could Die här. Ja, den fe-liknande saken på upphöjningen är hon.
!!!!
Sista låten - Bad Romance! Här upptäckte jag hur jobbigt det är att hoppa i högklackat.
i want your love!
Sådärja... Då har man sett henne. Vilken show, jag är speechless. Började gråta två gånger - först under introt/Dance in the Dark och sen när hon pratade om att man aldrig ska låta någon annan förändra en och alltid vara sig själv. Hon är så söt! Jättegullig ^^ Önskar verkligen att alla kunde få se showen, för även om man inte gillar musiken så var scenshowen en klass för sig. Kommer upp ett till inlägg sen med en inspelning + outfitbild :>

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

I Lund - åt på lite olika ställen, väldigt god friterad spätta på stortorget, falafen hos Greken (tror vi hittade till rätt ställa, blev tipsade av ett gäng studenter att det var billigt och gott där). Alvins - eller vad det hette - vid torget - Goda mackor och billig öl. Är typ helt förskräckt av lunds ölpriser 69 spänn för en vanlig stor stark - galet. Nu är mina pengar slut. Haha.



Men jag gillar verkligen staden - supermysig. Kommer definitivt komma tillbaka snart!

2010-05-08 @ 19:30:50
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

...och tavlan - den hänger i svanenskolan (tror jag den hette).

2010-05-08 @ 19:32:51
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback