pictures of... me.

2010-05-10 @ 23:06:18
nomnomnom
Idaaaag kom min käre vän Malin med ett fantastiskt erbjudande jag bara inte kunde motstå - tröjan på bilden, Mötley Crüe, oanvänd vintage-style för femtio riksdaler! Så nu är den min, ska bara ge henne lite cupcakes också. Måste baaaaka i nästa vecka, känns som att det var längesen nu.

En annan sak ni kan skratta lite åt är att idag efter skolan skulle jag till stallet och beta Hildie, eftersom jag slutar kl 12 var jag där 13.15. Synd bara att jag låst in stallnyckeln i mitt skåp, i stallet. Så jag fick sitta och vänta där i en timme innan Ullis kom och låste upp, men men, jag hade historiaboken med mig så fick pluggat lite. Till råga på allt började det blåsa och solen gick i moln precis när jag kom till stallet, otur.

Nu på kvällen bar det av till Staffanstorp för 50-årsmiddag, myyyycket god mat och myyyyycket god tårta, är proppmätt nu. Pooooss!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Åh mötley mötley. Började dagen med att mötley-lyssna en timme. Bra start! Vill alltid ha rött hår när jag besöker din blogg. Fast det vore dumt att färga det nu, jag som kämpat så för att få bort det röda och fram med det blonda.

2010-05-11 @ 08:34:50
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; ja absolut, jag lägger upp bild när naglarna är fixade:D

2010-05-11 @ 11:32:51
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback