dum, dummare, dummast

2010-09-07 @ 14:13:56

Arrrgh, mitt humör är inte på topp och antagligen kommer inte mitt bloggande heller vara på topp på ett tag, för jag har lyckats få virus på min dator... Så nu snyltar jag på Sonias dator och jag har ju min skollaptop också men den är inte lika bra att redigera/lägga in bilder med. Tror dessutom att jag riskerar att förlora alla mina bilder från grand canyon, death valley, sea world, disney land, så himla surt. Därför är jag fett irriterad. Bara så att ni vet det liksom, och nu ska jag till stallet (: Baiii!


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Virus är aldrig kul. Jag är glad att jag har min mac - finns knappt några "farliga" virus än, men det kommer säkert.

2010-09-08 @ 12:21:04
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback