que sera sera.

2010-05-03 @ 22:51:12
auuuh just nu ligger jag bara och degar framför tvn/globetrotter (gamla datorspel <33)/geografiboken och hostar och snörvlar. hoppas på att vädret ska bli lite finare och jag lite friskare!

en annan rolig grej kan ju vara att på spotify's artists you may like har jag lady gaga... vadå MAY like? jag har ju inte biljetter för att se henne på fredag just because i might like her! helloooo spotify! okej random. känner att min röst måste bli lite bättre så att jag kan vara social med riktiga människor, nuuu ska jag sova så att jag är redigt utvilad inför 80 minuters nationella prov i engelska imorrn. pooooossss!

tror jag ska försöka rita lite imorrn. och få pappa att fixa scannern kanske. we'll see!

Kommentarer
Postat av: moaa

Hejsan! Vår-rensning i min blogg!

Alltifrån moderiktiga kläder, till dvder, böcker och väskor. Kika gärna in & fynda! :)



Om du inte är intresserad, så ursäkta för denna kommentar. Ha det superbra! :)

2010-05-03 @ 22:52:10
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: moaa

Svar; Åhokej, jajaja! Kolla bland pengar och så :D

Fyndafynda :3

2010-05-03 @ 23:07:54
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Åh bor du i Lund. Det visste jag inte. Ja, det var ju synd då att du åkte bort just denna helg. Men du kanske kan tipsa om lite ställen som är värda att besöka, ett öl-drickar-ställe, en restaurang, second hand eller annan butik som definitivt är värt att besöka när man är där. Har bara varit i Lund en gång innan, men då hängde vi mest i Malmö.

2010-05-04 @ 09:41:33
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback