-fyndig rubrik-

2010-10-04 @ 00:10:56

Mja mja, har haft en lagom mysig och ansträngande dag. Sov till tolv (skulle egentligen följt med och kolla Allsvenskan men jag prioriterade sömnen...), städade lite, fixade massa med datorn/externa hårddisken så jag förlorade alla filmer och sånt vid omformateringen men nu flyttar jag över alla bilder till laptopen så att jag äntligen kan börja redigera bilderna på Sannes kattungar! :D Sen så har jag räknat matte, förstår sånt där med grafiska lösningar och imorrn ska jag ta tag i algebraiska lösningar, matteprov på fredag förstår ni. Och franskaprov på torsdag, men jag är ledig (förutom jobb på förmiddagen) imorrn så det ska nog gå vägen!
Hur spenderar ni er ultimata myssöndag?


Kommentarer
Postat av: christin MODE inredning personligt

myssöndag...'r en söndag utan så mkt planer...:) bara ta det lugnt o kanske ha nån över på fika :-)

2010-10-04 @ 19:55:39
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback