into debauchery.

2009-12-20 @ 16:39:30
Sådärja, dags för ett till inlägg :D Först tänkte jag flasha nästan alla mina bakgrejer;
Nästan alla bakgrejer ^^
Som ni ser så är det en herrans massa formar i olika färger och storlekar, lite strössel, lite Dr. Oetker-glasyr, en burk med rött, ätbart glitter (!), fyra behållare med glasyr i olika färger, och det finns fyra olika spritsar till dem och två färdiggjorda frostingar ^^. Glasyren i de stora behållarna och frostingen (som jag har två burkar till av...) kommer från USA, haha :D Mamma köpte de när hon var där, och helt ärligt... Hemmagjord frosting smakar way better! Och glasyren smakar mest smör, men men, det ser fint ut :)

Sen så har jag tänkt på en sak, och eftersom min musiksmak är så himla awesome så kommer jag döpa varje inlägg till den låten jag lyssnar på just då, smart va? Det börjar här och nu med Hardcore Superstar – Into Debauchery, för de är helt underbara live <3

Förresten så har det snöat något enormt här nere i Skåne de senaste dagarna, och jag var sjuk & hemma från skolan onsdag-torsdag, så då passade jag på att fota lite :) Här är lite bilder på hur det såg ut då;
Som Narnia! :D
Fint ^^*
Nu, tre dagar senare, är det dock myyyyyycket mer snö, en meter på vissa ställen! Verkligen jättefint och jag hade kunnat gå runt i Lund i timmar och bara fascinerats :) Det var smakproven, mer kommer upp på http://victimofemotion.deviantart.com/.

När jag var sjuk passade jag även på att göra cupcakes till skolavslutningen. Det blev vanliga med extra mycket choklad :)
Förberedelser :>
Ja, ni får ursäkta disken i bakgrunden men jag var ensam hemma och kunde inte sätta igång diskmaskinen... Nu kan jag dock ^^
Kokboken :) Kokboken jag använde denna gång :)
Resultatet :D Och där är resultatet, lite kladdigt med glasyren och glittret, men det var första gången med glittret och så hade jag lite bråttom eftersom det skulle vara en överraskning åt min familj, men men! Det var allt för mig just nu, och förlåt för att det blev så långt, ska försöka vara jämnare med mina uppladdningar ^^

Kommentarer
Postat av: hedvig

sv: tackkkk gladäär;D

2009-12-21 @ 19:26:31
URL: http://cashelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback