beautiful world.

2010-04-09 @ 23:37:03

perspective of a spider
är äntligen klar med alla blekingebilder, iallafall i digital photo professional, ska kolla igenom dem i ps imorrn :) iallafall, jag har på något lustigt sätt blivit helt kär i bilden ovanför, och jag tycker att den förtjänar en stor storlek så ni får klicka på den för att se i bästa upplösning, och det är värt det faktiskt :) anyway, idag har jag slått i knäet i väggen bredvid dörröppningen när jag skulle gå in (IQ badboll?!) genom dörröppningen och så har jag tweetat min 667de tweet på http://twitter.com/victimofemotion, lite coolt. nu bär det iallafall av till sängen där jag ska läsa ut luftslottet som sprängdes! gryyyymma böcker må jag säga, har ni läst millenium-serien? puss!

(förresten så är jag också väldigt sugen på att fixa en ny design... får la prata med syrran och se vad hon säger om saken ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback