lack of inspiration?

2010-04-19 @ 15:52:21
STOPP, VÄNTA! Ja, som rubriken lyder... Jag har brist på inspiration. Därför frågar jag er, okej nu låter det som att jag har jättemånga läsare vilket jag verkligen inte har men har ändå några besökare per dag.

So here are my questions to you guys - Vad tycker ni är kul att läsa om? Vad vill ni läsa om? Exempel på bloggar ni läser? Vad skriver ni om? själv gillar jag konst/fotobloggar, men är inget vidare estetisk och har ingen foto-inspiration så det blir lite jobbigt >.< Snälla hjälp mig!

Förresten om ni har tråkigt kan jag tipsa er om världens mest beroendeframkallande spel - Robot Unicorn Attack som även är världens mest manliga spel ;)

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Jag gillar att läsa om shoppingtips, hälsosam mat, konst, inredning - ja sådana grejer.

2010-04-19 @ 17:13:50
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag tycker om när det finns mycket bilder i inläggen för det gör de lite roligare på något vis! :)



Jag undrar om du skulle vilja gå in och kommentera vad du tycker om min nya design på bloggen? :) Kram!

2010-04-19 @ 17:18:25
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack ska du ha! :D

Om du vill se hur den såg ut så står de i inlägget en länk där du kan se hur den såg ut innan :) Kram!

2010-04-19 @ 18:45:13
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback