overwhelming evidence of the contrary.

2010-04-12 @ 18:09:55
myspys
myspysig bild från förra sommaren i skeppevik :]

jag tror det är något lustigt i luften, för idag var jag ute och sprang helt frivilligt i ca 25 minuter. motvind i början, men ganska skönt faktiskt - iallafall efteråt. nu blir det plugg till engelsk/historia-redovisningen imorrn och fransktexten... haha och jo, idag var jag på en föreläsning av bodil jönsson (känd fysiker tydligen) för vi var tvugna och herregud, det känns plötsligt väldigt självklart att jag valde samhäll... fattade ungefär ingenting med massa fysiska termer om tid... anyways, puss!

Kommentarer
Postat av: mei

Kul om du besökte min blogg! Har frågestund så det är bara att fråga på! ;)

2010-04-12 @ 19:04:34
URL: http://jjjustmei.blogg.se/
Postat av: ida törnqvist

Okej duktig ^^ jag är för lat för att sprinmga :P promenerar alltid istället hehe!

Hehe ne men tusen tack iaf :) !

2010-04-13 @ 12:58:53
URL: http://myblueworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback