pick yourself up, don't blame the world

2010-04-01 @ 22:53:38
hej hopp darlings, Maria Mena – All This Time (Pick-Me-Up Song) är bland de fiiiinaste låtarna och jag upptäckte nyss Reckless Love, ännu ett awesome band från finland ^^ idag har jag varit i stallet heeeela långa dagen, ryckte bort nästan 10 cm man så nu är hildie fin(are) :) jobbar på att redigera bilder så det kommer upp ikväll annars förhoppningsvis imorrn innan vi åker till mormor.
och man
dålig mobilbild 1 men såhär kort var hildies man efter att jag ryckt den! den var typ 10 cm längre innan! i is proud.
japp
dålig mobilbild 2. ja, såhär kul har vi i stallet :)

nu ska jag börja redigera :>

Kommentarer
Postat av: fifi

Mysigt med hästar, jag red mycket när jag var yngre, men nu var det säkert 10 år sen…kan sakna det ibland!

2010-04-02 @ 16:23:30
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback