sonisphere sweden!

2010-08-09 @ 20:57:53
Wow vad dålig jag har varit med bloggandet, men nu är jag hemma för att stanna och tjalala. Här kommer lite bilder från en blöt helg i Stockholm :)
Fredag: Vi sov när vi kom till vandrarhemmet, vid 8 stack vi till Kungsträdgården för att se Crashdïet men till vår stora besvikelse var det 18-årsgräns efter kl 19... Så vi lyssnade lite på dem och tjurade för att vi aldrig blivit informerade om detta.

Lördag:
Det var blött under Alice Cooper

Mötley crüe och Iron Maiden var de vi såg seriöst typ, och de gjorde det så himla värt att ha stått i det där regnet, fick tårar i ögonen när Maiden spelade dance of death och åh ja, they're still going strong <3

Fina mina nya converse var, hehe.
Söndag:

Vi gick runt i stan, hittade Zara-jeans för 80 kr, lunchade på typ John Chris Coffe House? Sen degade vi hela tågresan hem :)

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Köpte också en poncho - efter att jag stått i ösregn i över e timme - kunde ju inte lämna Iggy. Så den där ponchon var inte så användbar, när mötley började kastade jag den åt skogen.

2010-08-09 @ 21:28:34
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Harvey

Sv: Tack så hemskt mycket, kul att det gillas :D

2010-08-10 @ 13:19:56
URL: http://arschkatzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback