sol och strand, åska och vm-final

2010-07-12 @ 00:58:09
Tydligen har jag varit väldigt busy denna dag (söndag räknar jag det som) och har inte hunnit skriva något eller tja D: Blev väckt av Joanna som frågade om jag ville hänga med henne + några andra till Lomma så vi tog bussen där och stekte på stranden i några timmar :D Min rygg är nu vackert röd alltså. 30 +grader har det varit här, helgalet. Var hemma igen vid halv sju och sen åskade det som sjutton, försökte fota men det gick inte alls eftersom det var ljust ute :( Sen kollade jag VM-finalen och eh ja jag hejade inte på någon, hoppades mest på att det skulle bli straffar men ack ack. Pozz.

Kommentarer
Postat av: E M M A

Sv:Vsg!

Jag hoppades också att det skulle bli straffar, fatta vat spännande;]

2010-07-12 @ 10:07:21
URL: http://allbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback