i want to satisfy the undisclosed desires in your heart.

2010-03-05 @ 22:22:14
Muse – Undisclosed Desires var en av alla låtar som jag upptäckte via tyska MTV i Österrike :) Jag känner mig lite lagom dålig som inte har uppdaterat på ungefär en månad, men ja, jag har faktiskt inte bakat något om det skulle vara en ursäkt.
Söta cupcakes :)
Här är iallafall en bild på några cupcakes som jag gjorde åt lite kompisar, och E stod för att två av kompisarna heter Elin och Elias ^^ De var goda och bland de gulligaste cupcakesen jag gjort om jag får säga det själv.

Sen har jag ju haft sportlov också, familjen plus en annan familj från Blekinge åkte till Saalbach i Österrike och det var underbart! Fint väder, god mat, underbart sällskap och jättefin skidåkning och det kunde knappast bli bättre :D Tyvärr var jag själv väldigt lat med kameran, så vill ni se bilder får ni gå in på min systers blogg, http://soniasfoto.blogg.se där hon lagt upp en hel del!:D Det är något med den bilden... Hmm... Sådär såg jag ut en kväll iallafall.

Individuella val har jag också gjort till tvåan, valde inriktning språk, fortsätta med franska och börja läsa tyska och Historia B och Fotografisk bild A som förstahandsval, hoppas att det blir bra!

Juste! Jag har skaffat ett nytt tidsfördriv, nämligen stickning! Det började innan sportlovet och på två dagar stickade jag upp ett garnnystan, och när jag var hemma började på en ny halsduk åt Sonia Och igår köpte jag massa garn så nu kan jag fortsätta igen :) Det är jättekul!

Nu är jag också ledig i fyra dagar och jag känner att inspirationen till att göra cupcakes börjar komma tillbaka, så jag lovar att det inte kommer ta en månad till nästa inlägg! Ska också försöka fota lite vårtecken typ som snödroppar, och åh vad jag längtar till sommaren med festivaler och USA-resa och framförallt värme!

Peace out :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback