Ms. rock & roll.

2010-03-08 @ 15:48:31
Ska börja med att berätta att Amy Macdonald och Florence + The Machine är två mycket bra artister/band, jajjemen! Igår var hela familjen och mormor på ikea och jag införskaffade en fåtölj! Den är jätteskön, skönare än vad det ser ut för det är liksom svikt i den :)
ny fåtölj :) Så ser den ut, jaoo! Där ska jag sitta och sticka :D

Idag är både jag och Sonia lediga och dagen började med att mormor gjort våfflor, gott! Sen har jag klippt mig och Sonia slingat håret, det blev liiiite för kort i nacken men ja... det växer ju ut. Behöver färga om håret också >.< Jag har också gjort klart Sonias halsduk i helgen :D
rooosa!<- Sonias roooosa halsduk! turkost :)<- Close up på min ofärdiga turkosa halsduk ^^ Snart får jag börja avancera och göra mössor eller tröjor eller något annat mysigt :)

I söndags drack jag också vitaminwater för första gången, ni vet sån dricka som lolbisante på youtube alltid dricker ;) Den var god iallafall! Nu på senaste har jag också börjat bli aktiv på twitter, så ni kan följa mig på http://twitter.com/victimofemotion. Nu är det dags för plugg, geografiprov på torsdag och FN-rollspel på fredag :(

i love you like a friend but let's not pretend how i wish for something more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback