waffles.

2010-03-24 @ 20:48:31

bilder från eftermiddagen:
& våfflor
sanne och våfflor, som jag gjorde! riktigt gott. hinner ju inte fira våffeldagen imorrn eftersom jag ska till stallet så vi gjorde det idag istället ^^
gott gott gott.
mitt photoshop är helt knäppt och helt plötsligt kan jag inte redigera fler bilder, så den ovanför är oredigerad ^^
kul.
sen spelade vi kort med vår nyinköpta kortlek från tiger, det kanske inte syns på bilden men ett kort är typ dubbelt så stort som ett vanligt :) vi spelade skitgubbe och plump, och jag vann på plump :D awesome.
danny rexon's! :D
och eftersom sannes pojkvän henrik har sångaren i crazy lixx, danny rexon, som lärare i programmering så hade henrik fixat danny's autograf åt mig, grymt snällt och det kinda made my day :D tack!

nu ska jag se på grey's anatomy <3


Kommentarer
Postat av: Julia

svar: hehe! tack själv! ;)

2010-03-25 @ 16:32:05
URL: http://hometome.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Vilket läckert hår din Sanne-vän har!

2010-03-25 @ 19:51:59
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback