paparazzi.

2010-05-17 @ 22:14:42
pics of hergagaaaa
Jag & Sonius köpte ju sånt häfte med massa bilder på gaga innan konserten, och idag delade vi upp dem och ja, ni kan se själva :) De med röda prickar är de jag fick. Älskar verkligen den svartvita bilden i mitten på vänstra bilden där hon har värsta kronan och brillorna... gosh, she's amazing. Nu har jag iallafall målat om naglarna, plockat undan kläderna från golvet och pluggat lite franska. Ganska mycket plugg denna veckan, muntligt nationella i engelska imorrn, franska nationella på torsdag och del 2 nationella i matte på fredag. Nu ska jag nog lägga mig så att jag är redigt utvilad and ready to speak some english tomorrow! It would be wonderful if I got my brittish accent right, good night honey pies :*

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Jag gillade bilden där hon har en maskeradmask på sig. Snygga bilder överlag, bra idé att göra bilder-böcker till försäljning.

2010-05-18 @ 17:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback