the wall.

2010-05-12 @ 23:49:55
Godkväll, fick ett litet önskemål om att se min vägg där jag sätter upp alla biljetter, affischer och tidningsutklipp, så här kommer två slarviga bilder :D
wall
mini <- Det fick bli en klickbar miniatyr om ni vill se konsertbiljetterna, men sammanlagt är de ifrån Iron Maiden & Trivium i Globen, Stockholm 25/11 -06
My Chemical Romance & Funeral For a Friend i Baltiska Hallen, Malmö 9/4 -07
Wednesday 13 på KB Malmö 21/4 -07
Crashdïet & Crazy Lixx på The Tivoli, Helsingborg 9/11 -07
Asta Kask & The Accidents & The Lost Patrol Band på KB, Malmö 24/1 -08
Iron Maiden & Avenged Sevenfold & Lauren Harris på Ullevi, Göteborg 26/7 -08
Hardcore Superstar & Takida i Folkets Park, Malmö 31/7 -08
Motörhead & Witchcraft på Stora Vega, Köpenhamn 9/12 -08
Mötley Crüe & Hardcore Superstar & Oliver Weers på KB hallen, Köpenhamn 10/6 -09
All Time Low & The Audition på KB, Malmö 17/9 -09
Hardcore Superstar & H.E.A.T. & Dia Psalma på Lisebergshallen, Göteborg 9/10 -09
W.A.S.P. på KB, Malmö 3/11 -09
The Sounds & Matt & Kim på KB, Malmö 12/12 -09
Kill Hannah & My Passion på Lille Vega, Köpenhamn 29/4 -10
Lady Gaga & Semi Precious Weapons i Globen, Stockholm 7/5 -10

Det har blivit en del genom åren, har sett Crazy Lixx & Crashdïet en gång till, fast man fick ingen biljett då. Plus några gratisspelningar.

Idag har jag skrivit nationella prov i matte, varit på teater och simmat 600 meter. Och fått ett redigt utbrott på att det ösregnade hela dagen. Imorrn blir det tidigt till stallet för att rida med Hedvig innan jag åker med familjen till Blekinge och stannar där tills lördag morgon. Puss puss puss, hoppas att ni har bättre väder än vad det har varit här :>

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Snyggt. Vi har väldigt lik musiksmak. Fastdom jag höjer högst till skyarna är aerosmith, hanoi och mötley. Ångar lite att jag inte har sparat alla konsertbiljetter - eller det har jag säkert men vet i tusan vart. Däremot har jag en rejäl bunt med festivalarmband. Roskilde. Hultsfred. Swedenrock flera gånger om.

2010-05-13 @ 00:43:34
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Sara

Funderar på att göra något liknande av mina konsertbiljetter. Fast jag kommer nog få scanna in dem på datorn och skriva ut dem, för som det är nu så klistrar jag in dem i en liten bok ^^ .

2010-05-13 @ 23:38:09
URL: http://pehrsonligt.bglospot.com
Postat av: emmi

yeey =) älskar konsertbiljetter, vi har sett en del tillsammans nu ju :D hhah

2010-05-15 @ 19:59:28
URL: http://twixipixi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback