tired/update/monday/

2010-05-31 @ 22:52:41
cambild <3
Tjalala, såhär snygg är jag just nu, nyduschad men kan inte föna håret för mamma är i Norge och tog med sig fönen :( Är fruuuktansvärt trött (så egentligen borde jag väl sova) men idag har jag mest kollat på Svart katt, Vit katt på svenskan, haft håla och löst tråkiga skämt som "I vilket land är nötkreatur billigt?" "Korea!" på matten. Och jobbat på världens satsigaste powerpoint med mina coola classmates innan jag drog till stallet och red Carlapånin i typ en timme. Efter det så blev det en sväng hem där jag dog i soffan, sen upp till stallet i en timme medan hästarna betade sig tjocka och väl hemma vid åtta hade pappa gjort NOMNOM korv stroganoff som vi åt till Top Model och CSI. Är fortfarande mätt alltså. Ehum och ja som jag sa är mammi i Norge och hon tog med sig min kamera dit så mm ni får nöja er med snygga cambilder.
Halledudane så lång texten blev och nu ska jag sova så att jag kanske blir utvilad någon gång, desseutom så råkade Carla dänga sin stooora hov in i min ankel (heter det så?) idag så har en bula + blåmärke där nu... Goder natter!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Svart katt, vit katt - en film?

2010-06-01 @ 19:34:33
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback