good girls go bad.

2009-12-28 @ 19:51:01
Cobra Starship – Good Girls Go Bad [feat. Leighton Meester] för jag älskar den låten :D Sjukt pepp!
Iallafall så har julen kommit och gått, den firades i Mörrum, Blekinge med kusiner + deras familj, mormor och familjen :) Det var mycket trevligt och jag fick massa fina saker som jag tänkte lista nu:
- Två bakböcker, en med sockerkakor och en med brownies :)
- En Guns n' Roses-tröja :D
- Ett gammeldags kakfat i glas, tack sonia ♥
- 1000 kr + tillåtelse att åka på Peace & Love-festivalen av mamma och pappa
- 1000 kr sammanlagt av mormor & farmor
- En chokladfontän med disneymotiv, så gulligt! ♥
- Choklad till fontänen!
- Kenny begins-dvdn och en nemi-tidning
- Deo ^^
- Denna röd/svart-rutig hoodien från gina tricot :)
- En datormus till laptopen som man bara sätter in i usb-minnet ^^
- Ett jättefint svartvit foto som är förstorat, med lång slutartid och sen är det gula & röda i färg, jag älskar den ♥
- Doftljus :)
- Pennor & stift, det kan man aldrig få för mycket av!
Böcker jag fick i julklapp :)
Bakböckerna som jag inte har hunnit testa än, men det ska bli så fort jag orkar cykla och handla :P
Disney chokladfontän :DChokladfontänen, så häller man i smält choklad och sen doppar man t ex frukt eller marshmallows :)

Idag har jag mest inte gjort någonting, dammsög huset och sen bakade jag och Sonia en kladdkaka, testade ett nytt recept och den blev väldigt mäktig och god :) Halva blev över så stallkompisarna får lite imorrn ^^

Oturligt nog så glömde vi min London-tavla hos mormor, men vi ska till Blekinge över nyår också så den får hämtas då istället, och när jag är hemma efter nyår kommer en bild på den för den är jättefin! :D

Kommentarer
Postat av: Kusin Louise Goksöyr

Hej Julia!

Visste inte att du var en sådan bakfantast!Det var jag med förr men hinner tyvärr inte längre (eller är lite för lat om jag ska va helt ärlig:)Jag bakade ganska mycket när jag bodde hos Aron och Annie i Usa och håller med dig- den amerikanska toppingen är inte som hemmagjord!

Hoppas allt är bra annars- vilken fin hårfärg du har!Hälsa Sonia och resten av familjen! (Fick din bloggadress av Per om du undrar)

2010-01-05 @ 12:22:36
Postat av: Julia :>

Hej!

Jo, det har blivit så :) Haha så kul, får kolla med Annie sen vad hon tycker då ;)

Jodå jag mår bra, och tack så mycket! Pappa sa att han hade pratat med dig och tipsat om bloggarna, så det var då trevligt :)

2010-01-05 @ 21:43:09
URL: http://cookiesenabled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Do you come here often?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback